4 značilnosti zavestnega partnerstva
april 29, 2017
Hvaležnost za današnjo srečo
junij 4, 2017
Prikaži vse

Pogovarjajmo se sami s seboj

Imam navado, da se včasih na glas pogovarjam sama s seboj, zlasti, ko me nekaj pesti, pa iščem rešitve. Vem, smešna sem, ko hodim po cesti in sprehajam psa, obenem se pa še na glas pomenkujem s sabo. Kaj hočem, včasih pač enostavno moram slišati svoje misli.

Znanstveniki pravijo, da imamo na dan približno 70.000 misli! Če o sebi slabo mislimo, dvomimo v svoje sposobnosti, ne zmoremo se odločiti, ker nimamo pojma kaj je v redu za nas, vse to povzroča poškodovanje svoje vrednosti, s tem pa ogrožamo duševno in telesno zdravje. Naštela bom nekaj vaj za trening vaših možgančkov, s katerimi lahko poskrbimo za srečo in uspeh. Ni tako težko, pa tudi ne vzame dosti časa.

  1. Sebi svetujte enako kot bi svetovali najboljšemu prijatelju. Verjetno ste do sebe preveč kritični in se preveč osredotočate na napake in neuspehe, s tem pa sebe še bolj v dr*k tlačite. Bodite so sebe sočutni in prijazni.
  2. Razlikujte med premlevanjem problemov in med njihovim reševanjem. Če tuhtate aktivno, kako rešiti nek problem, je to v redu. Če pa premlevate in študirate kaj vse bi lahko šlo narobe, bo seveda šlo. Prekinite takšne misli in se osredotočite na bolj pozitivne plati. Bodite kreativni pri iskanju rešitev. Nehajte se vrteti v krogu.
  3. Poimenujte svoja čustva. Veliko ljudi ne mara govoriti ali kazati svojih čustev. Rezultat je, da postanejo odtujeni od svojih čustev in posledično tudi težko razpoznajo, kako se počutijo v nekem trenutku ali situaciji. Naloga: nekaj minut na dan posvetite priznavanju vam lastnih emocionalnih stanj. Poimenujte svoja občutenja in pomislite o tem, kako lahko vaša čustva vplivajo na vaše odločitve.
  4. Uravnovesite svoja čustva z logiko. Ko ste živčni in ste čustveno padli ven, skušajte takratne hipne odločitve uravnovesiti z logiko oziroma razumom. Racionalno pomislite, kakšne posledice bi imelo hipno čustveno reagiranje, kajti posledice takšnega čustvenega reagiranja kasneje pogosto obžalujemo.
  5. Prakticirajte hvaležnost. O tem sem že več krat pisala. Hvaležnost nam omogoča občutke sreče, miru, zadovoljstva, skratka občutimo “mir v srcu”, za katerega si tako močno prizadevamo. Trenirajte možgane, da vidijo dobro in pozitivno v življenju , pišite dnevnik hvaležnosti ali pač, kot jaz sama, pred spanjem ponovim dan v mislih in sem za vsako posamezno aktivnost hvaležna, četudi me je kaj spravilo “iz tira” – je že bil razlog za to in sem tudi za ta razlog hvaležna.
  6. Oblikujte zdravo videnje sebe. Pogovarjajte se s seboj. Magari na glas. Da dosežete svoje največje potenciale, trenirajte mentalno mišico. Možgani in srček so najbolj uspešni in delujoči v medsebojni povezavi. Zgoraj je torej nekaj napotkov kako do tega sožitja.